- اطلاع رسانی سريع جهت هماهنگی برای شيفتها با همكاران
- اطلاع رسانی جهت برگزاری سمينارها و جشنواره های بزرگ
- اطلاع رسانی جهت پذيرايی از مهمانان تورهای داخلی و خارجی
- اطلاع رسانی سريع جهت ارائه تخفيف ها به مناسبات مختلف نظير اعياد و...
- اطلاع رسانی جهت تخفيف های نوروزی برای مشتريان سابق
- پاسخ گويی اتوماتيک براي رزرو اتاق ها
- اطلاع رسانی جهت منوی سلف سرويس روزانه
- پاسخ گويی اتوماتيک برای رزرو غذا
- ارسال اتوماتيک پيام تبريک جهت مناسبت های مختلف نظير تاريخ تولد و ازدواج
- اطلاع رسانی سريع جهت ارائه تخفيف به مشتريان حاضر در هتل
- برگزاری نظرسنجی و مسابقات برای مشتريان حاضر در هتل و عموم به مناسبات مختلف
- پاسخگویی اتوماتیک جهت رزرو اتاق ها
فهرست مطالب
سخن اول
در این مقاله قصد داریم که به کاربرد پنل اس ام اس برای هتل ها و مراکز گردشگری بپردازیم
تا با کارایی، اثربخشی و همچنین نفوذ پنل اس ام اس
در این حوزه ی شغلی بیشتر آشنا بشیم.
- هتل ها و مراکز گردشگری از جمله حوزه های کاری هستندکه بقای خود را مدیون تبلیغات هتل هستند.
- پس چه گزینه ای بهتر از پیامک تبلیغاتی!
- با میهن پیامک همراه باشید تا با کاربرد های سامانه پیامکی برای هتل ها و مراکز گردشگری بیشتر آشنا شوید.
فنون ارسال پیامک تبلیغاتی برای هتل ها
بهترین بازاریابی ها ملزم رعایت بهترین برنامه ها هستند.
بنابراین یکی از اصولی که تقریبا در تمامی مقالات به آنها اشاره کردیم و به دفعات تکرار کردیم باید رعایت شود؛یعنی:
“جامعه ی هدف خود را هوشمندانه انتخاب کنید“
از جمله فنون دیگری که در زمینه بالا بردن کارایی تبلیغات پیامکی و همچنین ایجاد حس اعتماد در مشتریان
نسبت به برند خود، اثر گذار است،میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
ارسال پیامک تبلیغاتی مداوم و مستمر
از فنون بازاریابی، تداوم در تبلیغات است.
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت مداوم و مستمر از جمله نکاتی است که عدم رعایت آن میتواند شما را متحمل هزینه های سنگین تری کند.
به تمامی کسانی که در این زمینه ی کاری مشغول فعالیت هستند توصیه میکنیم
که حتما به مساله ی تداوم در ارسال پیامک توجه کنند، چرا که قطعا تنها با یکبار ارسال، بازدهی خوبی دریافت نخواهند کرد.
ارسال پیامک در مناسبت های مختلف
برای مشتریان خود خاطره سازی کنید!
یکی از نکاتی که میتواند تصویر ذهنی مطلوبی از برند شما را در ذهن مخاطب ایجاد کند،
یادآوری مناسبت های خاص از جمله تبریک تولد،تبریک سالگرد ازدواج،پیامک تبریک عید نوروز و… میباشد.
این کار هم از جهت زیبا سازی تصویر ذهنی مخاطب و هم ایجاد حس اعتماد به برند شما میتواند تاثیر مطلوی داشته باشد.
یادآوری مناسبت های مختلف،از جمله کاربرد های سامانه پیامکی برای هتل ها و مراکز گردشگری میباشند که از اهمیت بسزایی برخوردارند.
انتقادات و پیشنهادات اصل مهمی است!
خدمات=انتقاد
باید با آغوشی باز از منتقدین خود استقبال کنید!
ارائه ی هر خدمتی در هر جای دنیا سلیقه ای و کاملا اقتضایی است،بنابراین کاملا طبیعی است که
خدماتی که ارائه میدهید از دید برخی از افراد “بد” و یا “بی تاثیر” تلقی شوند.
به هیچ عنوان مأیوس نشوید و همچنان با قدرت ادامه دهید.
ولی…!
انتقادات را بپذیرید
به تک تک کلمات انتقادی دقت کنید حتی مسخره ترین آنها
پیگیری کنید که علت این انتقادات چیست و در صورت توانایی آن را برطرف کنید.
در صورت عدم توانایی هم مشکل را برطرف کنید!
نتیجه گرا باشید،در هر صورت باید مشکل بر طرف شود بنابراین با آوردن بهانه،از مسیر پیشرفت دور نشوید.
با استفاده از خطوط اختصاصی پنل پیامکی میهن پیامک به راحتی میتوانید دریافت پیامک داشته باشید.
با کمک قابلیت منشی پیامکی میتوانید برای پیامک های دریافتی خود پاسخ های آماده
در نظر بگیرید تا در هر زمانی که مخاطبینتان انتقادی را برای شما ارسال کنند بلافاصله پیامک تشکر برایشان ارسال شود.
پیامک های دریافتی را پوشه بندی کنید و با توجه به وضعیت هر پوشه،رسیدگی به انتقادات را اولیت بندی کنید
و یا هر پوشه را استراتژی های متفاوتی پاسخگو باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از مقاله ی”پیامک های دریافتی“دیدن فرمایید.
چه نوع ارسالی برای هتل ها مناسب تر است؟
انتقادات و پیشنهادات اصل مهمی است!
تمامی امکانات سامانه پیامکی میهن پیامک به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.
در بین انواع ارسال های پیامکی متنوعی که میتوانید ثبت کنید،مواردی هستند که در این حوزه ی کاری به صورت مطلوب تری میتوانند عمل کنند.
نتیجه گیری
فعالیت در زمینه هتل ها و مراکز گردشگری همواره از چالش برانگیز ترین فعالیت ها در حوزه ی خدمات بوده و هست.
در ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید به فنون و تاکتیک هایی توجه شود تا بازدهی و کارایی تبلیغات پیامکی شما به حداکثر برسد ،
از جمله ی این موارد: تداوم و استمرار در ارسال اس ام اس،ارسال پیامک برای مناسبت های مختلف و…
انتقاد پذیر باشید و از ویژگی های رایگان پنل اس ام اس خود برای مدیریت بهتر پیامک های دریافتی،انتقادات و پیشنهادت استفاده کنید.
به راحتی می توانید از بخش ”تماس با ما“ با تیم پشتیبانی، فروش، واحد فنی و برنامه نویسی و… سامانه میهن پیامک در ارتباط باشید.
قطعا که پیام و یا شنیدن صدای شما باعث دلگرمی ماست.